22/4 2009

Dagarna bara går och går, redan onsdag igen! Om det ska fortsätta så här kommer jag ju vara död på nolltid. Illa illa.

idag har jag sån galen jävla träningsvärk så jag knappt kan röra mig alltså. fyfan. Tänk att man kan vara så jäkla otränad så att man får träningsvärk av bara några situps. Okejdå, nu va det inte situps jag gjorde, men principen, ja PRINCIPEN liksom! heheheheh.

I alla fall, efter några rastlösa timmar hemma åkte jag hem till sandra en sväng. Vi gjorde inte så mycket, bara snackade lite och sådär, och sen KÖRDE vi hem till mig igen för att GÅ en runda, haha.

Fast först fastnade vi framför tvn, kollade Joey och Vänner, lite småkul sådär, haha. Tillsist fick vi tummen ur röven och promenixade en liten runda, pratade om livet ni vet ;)

Kvällen fortsatte med lite "vinn-en-glassbox-spel". Jag vill verkligen vinna den boxen där alltså!! Glass är min passion. 
Tillsist avslutade vi kvällen med att titta på sämsta filmen någonsin, "Himlens Hjärta". Något jag absolut INTE rekomenderar att titta på.

Sen åkte hon hem och min älskade kom och bäddade ner sig i min säng <3

Kommentarer
Postat av: sandra

givande kväll(Y):)

2009-04-24 @ 13:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0