23/4 2009

Idag är det lite bättre med träningsvärken, så idag kan jag i alla fall röra mig utan att skrika av smärta varje liten rörelse.

Som vanligt vaknade jag upp långt innan min kära pojkvän. Alltså jag förstår inte hur man kan sova så mycket som han gör.
Det ända han gör om dagarna är fan att sova, jag tror NÅGON borde skaffa sig ett jobb! Eller åtminstone ett intresse, haha.

Men idag lyckades jag i alla fall får upp honom någorlunda i tid så vi packade lite fika och åkte ut till kåphultssjön med hundarna.
Det var aslänge sen jag va där så först hitta vi inte dit, och när vi väl hitta dit så va där inte alls lika fint som jag mindes det.
Lite tråkigt faktiskt... Men det blev bra tillsist ändå :)
Vi satt där på bryggan, solade och mös med fika medans hundarna fick springa runt och bada. mysmysmys.

Tänkte lite på framtiden om vi en dag kommer vara där med våra barn istället för två hundar, haha. Undra om det kommer va lika jobbigt?! Trots att det "bara" är två hundar får man passa dom som fan.. "Simma inte för långt ut nu" "Ta det lungt" "Ät inte av vassen" m.m. ljöd det över sjön hela tiden, haha.

Älskling åkte hem för ett tag sen för att spela fotboll...
Så nu sitter jag här ensam på mitt rum i källaren för lite kvalitetstid med min käraste. Datorn <3

Ikväll blir det nog någon form av träning igen.
Men vad får vi se. Antingen gymmet + walking med Tommy eller så blir det gympa... Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0