JOBBig lördag

Jaha, det gick ju lite sisådär med bloggen denna gången också.. Men jag har varken tid eller lust att sitta vid datorn.
Men jag ska i alla fall lägga in alla inlägg från Thailand sen, och sen ska jag väl försöka att fortsätta skriva lite då och då.

Just nu sitter jag i systers lägenhet och kollar lite smått på robinson. Har inte sett nått avsnitt innan av denna säsongen så jag är inte så insatt men lite spännande är det ändå.

Funderar på att snart gå och dö eller nått några timmar, sen är det dags för jobb. IGEN. Tvingade iväg mig själv till jobbet innan idag vid halv 3-tiden trots en helt galen huvudvärk. (Som kan bero på gårdagens bravader.) Mina fyra timmar på jobbet var nog de längsta timmarna jag vatt med om. Varje minut kändes som en evighet och huvudet bara dunkade och dunkade i takt med varje sekund. Men Danny va snäll så jag fick städa lagret istället för att stå i kassan. Lungt och skönt! Dessutom fick jag gå hem en timme tidigare! Puss på det!

Som jag skrev tidigare så är det dags för jobb sen igen. Karin ringde och frågade om jag inte kunde tänka mig att jobba inatt också, och efter lite funderingar så fick det bli så. Jag menar, jag har ju ändå inget bättre för mig. En lördags-hemmakväll är ju precis som vilken annan kväll som helst i veckan för mig.
Så kl 1 är det dags att bege sig till jobbet igen för tre timmars jobb till. Men innan det så måste jag försöka sova lite, jag tror inte jag får städa lagret i natt igen. haha.

Så, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0