Mardröm

För någon natt sen hade jag världens hemskaste mardröm...

Jag drömde att tim dog. Jag vet inte hur när och varför men han var i alla fall död och mitt liv gick typ under. Jag orkade inte göra nånting. Jag bara grät och grät hela tiden, och det var så jäkla hemskt!

Tillslut vaknade jag gråtandes och hela min kudde var blöt. Fast jag var vaken fortsatte bara tårarna rinna och jag kunde inte somna om igen. Det värsta var att jag inte bara kunde hoppa närmre dig och känna att du var nära som jag brukar göra.
usch, det är verkligen jobbigt att vara utan varanndra såhär när man är van vid att nästan träffas dynget runt, haha.
l.
Jag vill aldrig mer vara utan dig älskling, du är mitt allt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0