Sömning Söndag

Alltså jag har bara varit hemma lite mer än en vecka men det känns som om jag varit hemma i en evighet och jag vill redan tillbaka till underbara Thailand. Vi kollade på det vi filmat där nere innan i kväll, och ååh, längtade man inte tillbaka innan så gör man ju det nu i alla fall. Så efter Turkiet ska jag bara spara spara alla mina pengar så jag kan åka dit igen. haha, vi får väl se hur det går. Kanske ska börja med att spara pengar till alanya ja...

I alla fall, som ni kanske förstår på rubriken så har det varit en sömning söndag. Somnade inte för ens 6 imorse, efter att ha flängt runt i andersberg och letat efter Tommy, ja ni läste rätt, ANDERSBERG! Fråga mig inte hur han hamnade där, haha.

Sen vaknade jag igen vid 1, va vaken några timmar och sen gick jag och la mig igen vid 4 och sov några timmar. Det behövdes verkligen! Jag har sovit alldeles för lite de senaste nätterna men nu känner jag mig lite mer utvilad, men snart blir det sängen igen och sen upp klockan 9 imorgon för jobb. Haha, intressant att läsa om hur mycket jag sover va?!

Imorgon börjar i alla fall livet på "riktigt" igen efter tre veckors paus. Om man nu kan ta paus från sittliv?! haha, men imorgon börjar alvaret igen då, dags att ta tag i körkortet, pluggandet, fotandet och hemsidan som jag gör istället för praktik.

ouh, nu blev jag deprimerad när jag tänkte på allt det där. Bara massa måsten och ansvar, men jag tror det är dags att vänja sig kanske. Det är antagligen ungefär såhär resten av mitt liv kommer se ut skulle jag tro.

Nej, klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0