Thailand - Dag 5

Idag körde vi på ett säkert kort och hängde vid poolen hela dagen. Men det funkar bra det också, och desto bättre om det regnar. Då är det bara snabbt och lätt att ta sina saker och gå 50 meter in till vår lilla hydda. Dock började det aldrig regna idag så vi var vid poolen och solade och badade och sov lite ända tills 6. Då vaknade jag av att det började bli kyligt eftersom solen började gå ner.

Vi gick in och duschade och sen blev det mat på den mysia lilla restaurangen på taket igen. Där vi åt andra kvällen.
Jag tog kyckling med vitlök, ris och jordnötssås denna gången, det var galet gott! Det bästa jag ätit här! Dock råkade dom först ge mig fel mat så jag fick in i min mat sen när alla ätit upp. Men dom kompleterade det med efterrätt, GLASS med fritterad banan. Det funkar bra som ursäkt för mig, haha.

Mätta och belåtna tillbringade vi resten av kvällen på rummet framför våra datorer, haha. Men är man nörd så är man...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0