En glass om dagen är bra för magen!


Trots att jag är mer eller mindre ledig varje dag hinner jag ändå inte med att göra allt jag vill/måste. Dagarna bara springer i väg!

Idag har jag äntligen fått tummen ur röven och ringt till körskolan och bokat körlektioner. Bokade en redan imorgon, men lika snabbt som jag bokat den ringde jag och avbokade igen. Alltså jag vet inte vad det är med mig, men jag känner VERKLIGEN INTE (ja det är tillome så att det krävs stora bokstäver) för det här. Men ibland måste man (eller måste man det?!) göra saker som man inte känner för. Så på måndag ska jag i alla fall köra. Förhoppningsvis.

Nu ikväll har jag faktiskt varit duktig och tränat. Jag vet inte hur längesen det va sist, men längesen i alla fall, men idag lyckades tommy få med mig bort till gymmet :) Vi körde först en timmes styrketräning, så nu kan jag inte röra min armar :( haha. Sen powerwalkade vi i 30 minuter. Han har gått ner 3 kilo sen han kom hit (typ 4 veckor sen), så man kanske ska börja träna mer med han, haha.

För utom ovannämnda saker har jag inte gjort nått vettigt alls.
Och nu sitter jag här nöjd och belåten. Hittade till min stor förtjusning glass i frysen innan. Mamma hade tydligen handlat av glassbilen. Lyckan va total!  Det gjorde min kväll!
Att jag dessutom kunde äta den med gott samvete var ju som grädde på moset!  Så i natt sover jag nog gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0