Alanya dag 1

Vid halv 3 tiden kom Jossan & Sanna och plockade upp två smått berusade damer efter en galen personalfest/förfest inför två veckors festande för att bege oss ner till Malmö och Sturups flygplats...

Jag & Sanna var taggade till tusen!





















Framme på flygplatsen... Jag va inte så sur som jag ser ut!


Väl inne på flygplatsen slog vi oss ner där vi hör hemma... heheh.
Om ni inte förstår, se nästa bild!




Vid halv 7 tiden på morgonen började jag nyktra till och baksmällan slog till... bööööööh. Inte kul!


Efter en flygresa på drygt 3 timmar, som dock snarare kändes som 3 år var vi äntligen framma i Turkiet och 40 graders härlig värme...

Två förväntansfulla (se bara våra ansiksuttryck) damer framme i Turkiet... Detta var dock innan vi visste att vi hade en bussresa på 2 timmar framför oss...



Äntligen framme på hotellet!
På bilden kan ni skåda delen av lägeneheten där jag & Cilla spenderade de flesta nätter...
Märk väl att jag redan radat upp alla mina skor! ;)



Efter ett dopp i poolen och x-antal försök att sminka sig i 40-gradig värme utan AC (dömt att misslyckas) blev det middag på hotellet...
Cilla & Jossan avnjuter sin första gratisdrink!



Efter att vi fixat ACn forsatte kvällen uppe på hotellrummet med bacardi, choklad och blåsa kort...


Alla utom Cilla var sjukt trötta & otaggade på att gå ut, och hade inte hon varit med hade vi nog stannat hemma..
Men vi begav oss tillsist in mot centrum och hamnade på Crazy Horse där vi avnjöt vår första drink.
Minns inte va den hette men det va nån slags glassdrink i alla fall, gott & svalkande!


Efter Crazy Horse begav vi oss ut på stan för att se oss omkring... Vi hamnade på ett ställe som heter Casablanca/Lambada där vi avnjöt ännu en drink och rökte vattenpipa...


Kvällen fortsatte sen på Robin Hood som ungefär va det ända stället vi kände till första kvällen där nere...
Folket bestod av ungefär 90% manliga turkar och 10% tjejer.. (Dit gick vi inte fler gånger)
Men eftersom det va det ända vi visste hade vi ändå en sjukt rolig första-kväll och dansade som galningar!

På bardisken stod två fjortis-tjejer och hånglade och kletade in varandra med grädde.. Turkarna va som galna!


Svettig och fräsh ute på Robin Hoods balkong. Fyfan, hela jag va genomblöt av svett!


Trötta fötter efter en hårdnatt på dansgolvet! Dessutom gick vi både till och från stan, det gjorde vi inte om fler gånger. haha. Efter det här somnade vi i alla fall gott kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett fina tjejer jag vill bara hångla med dem

2012-06-25 @ 20:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0