Alanya dag 3

När klockan ringde vid halv 10 denna morgonen fanns det inte en chans i världen att vi skulle orka upp efter nattens bravader så vi sov en timme till och när klockan ringde igen vid halv 11 tvingade vi oss upp, lite lagom bakis och sådär ja, haha. fyfan. Detta är nog dock den längsta "sovmorgonen" vi hade där nere.. Så ganska bra av oss tycker jag :)

Idag va det bara jag Jossan & Sanna som fick dras med varandra nere på stranden, cilla övernattade nämligen hos simon och hon orkade inte riktigt ta sig därifrån, haha.

Jossan steger på stranden!


Cilla kom tillbaka lagom tills kvällen och sen blev det mat på en annan restauang inte långt från vårt hotell som jag inte minns namnet på..
Det stod i alla fall att dom skulle ha mexikansk mat såsom tacos, fajitas m.m. och taco-fantaster som vi är ville vi självklart äta där... Dock blev vi lite besvikna när vi tittade i menyn.. Det var dyrt och inte riktigt som vi tänkt oss men när vi ändå va där bestämde jag & cilla oss trots allt för att prova deras såkallade nacho-tallrik för ca 100 kr.

Andra "väntar på maten-bilden"


Sjukt gott bröd som man alltid får in innan maten, som man sen doppar i olika såser


Den såkallade "nacho-tallriken". Ingen 10-poängare direkt, och absolut inte värd 100 kr, men den gick ner!
Förutom den så fick man även ris, bakpotatis och pommes till som man nästan får till alla maträtter.



Efter maten gick vi och köpte världens godaste glass, magnum doubel choklate,
den godaste glassen som någonsin funnits, synd att det inte finns kvar i sverige...

Glassmonster


Trots att det var fredag bestämde vi oss för att stanna hemma denna afton,
vi var inte alltför sugna på att gå ut efter gårdagen. haha.

Jag passade på att fota vår "fina" utsikt från vår balkong...


När det var dags för läggdags började jag och cilla prata lite om en solhatt vilket spårade ur ganska rejält efter ett tag...

...Och jag såg ut såhär! hahah


Jag bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0