Alanya dag 4

Eftersom vi inte festade kvällen innan gick vi upp redan vid 9 och var nere på stranden runt 10 tiden..

UNDERBART!


Såg även mormor sitta och steka nere vid strandkanten! haha


Idag åt vi lunch nere på stranden och när Jossan beställde in te kollade servitören konstigt på henne, haha.
Jag har nog glömt berätta det, men när vi vaknade upp på morgonen efter andra kvällen var Jossans röst spårlöst försvunnen. Det ända hon fick fram var små hesa viskningar och därför fick hon hinka i sig litervis med te...


Efter många timmar nere på stranden gick vi hem, och vilade som vanligt några timmar innan det var dags att göra sig i ordning...

Linn in action!


Denna kvällen gick vi tillbaka till Santana igen för att vara på den säkra sidan om att få en lyckad kväll!

Tredje "väntar på maten-bilden"


GOTT BRÖD JA! och bigmac såsen ;)


Väljer drinkar med omsorg, jajamen!


"The special one"


Efter maten bjöd det upp till dans... Här svänger vi loss till "macarena"




Mitt under maten kom en norsk nisse fram och frågade om vi ville förfesta med dom...
Tydligen bodde dom på vårt hotell och vi tackade glatt ja til inbjudan, "fem-knullar-en" som cilla tyckte han sa.
Men nej, så va det ju inte utan det va så att dom bodde i rum "fem-nulla-en"!

Norska nissen vid namn Anders, eller ANDORRRS som dom säger..


Fyra svenska glada tjejer!


Dom tre dumma, men biffiga, och sjukt snygga blondinerna!


Sanna utmande Mort'n i lite armbrytning... Ja, ni kan ju själva gissa vem som vann!
Sannas kommetar efteråt: "Fan, han va ju stark!" hahah nähä det ser man ju inte på honom?! ;)



FUCKFACE!                                                                     LOL!


Efter ca 5 minuter uppe på norskarnas balkong ser/hör Sanna & Jossan två svenska killar några balkonger ner
som dom snabbt bjuder upp på förfest, haha. Det är dom två nissarna, vid namn Erik och Joakim, eller Mackan som jag kallade honom, som ni kan skåda längst bak i bilen...

Detta är förövrigt påväg in till stan i den fullpackade taxin.


Denna kvällen visade norskarna oss var man skulle hänga ;) Nämligen The Doors, en club bara för skandinavier, va man turk och ville in där va man tvungen att gå in med en tjej... Så ja, där var alltså mest norskar och svenskar, även lite danskar och finskar och en och annan tysk och holländsk.

Inne på svettiga the doors!


Cilla använde mort'ns tröja som huvudbonad, stilligt!



SCHWETTIGT!


SCHNYGGINGAR!


Jag och min bodyguard som skyddade mig från alla läskiga turkar


Jag hittade en schtekig hatt!



Efter en galen natt inne på the doors uppstod semesterns första, men även ända bråk. Jag minns inte riktigt vad det handlade om, eller vad som hände mer än att jag Jossan & Sanna satt och skrek på varandra nere i lobbyn på hotellet. hahah.

Jag & Sanna fortsatte natten med lite efterfest uppe med den ena norsken, Mort'n, och när vi äntligen bestämmer oss för att gå hem och lägga oss hittar vi fan den andra norsken, Andors, inne i vår lägenhet. hahah. Det dröjer inte många minuter för ens det bankar på dörren igen och Mort'n klampar in... haha.

Det natten blev det inte mycket sömn alltså, somnade kl 8 på morgonen och kl 10 var jag uppe igen. fyfan. Men trevligt var det!

Trötta brudar!
hahah


Pigg tjej nr1 kl 5 på morgonen!



Sanna vilade en stund ute på balkongen, hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0