Alanya dag 5

Frukosttime! Japp, såhär ser det ut när vi äter frukost.
Macka med skrattande kon och tomat, varje dag!


Generösa som vi är bjöd vi självklart vår nattgäst på frukost på sängen...  hahaha
Han fick ett fint uppvaknande, tre tjejer som sitter och asgarvar och skriker och har sig, haha, mjaa...


Såhär trött var Jossan efter en natt med för lite sömn och en heldag på stranden... hahah


På kvällen bjöd norskarna ut oss på middag, fast vi bestämde matställe, och vi hamnade på ett ställe vid namn Cha-Cha
som två danska tjejer rekomenderat mig... Besvikelse igen. Jag & cilla beställde pasta med HOT sås, det smakade ingentingen. inte okej!

Middagsbjudarna


SNYGGINGAR! :*


En servitör kom fram och visade sina skills på att vika servetter...



Det resulterade i den här.. hmmmmmm...


Cool snubbe som dansade samtidigt som han hade vattenpipan på huvvet. Skills alabama!


Vi hade bestämt oss för att det skulle bli en lugn kväll, och när Sanna & Cilla gick tillbaka till hotellet efter maten
hängde jag & Jossan med grabbarna på en shoppingrunda och lekte shoppingassistenter...

Jag och Michael Jackson Jr. (Lägg märke till nästan, hans alltså, haha)


Under shoppingrundan blev vi mer och mer taggade och framförallt törstiga, så tillsist ändade vi upp
inne i centrum på Casablanca, och den lugna söndagskvällen blev inte lika lugn som förväntat. Trots att jag bara drack 3 öl. hahaha.

SKÅL!


Vi rökte vattenpipa...





SKÅL IGEN!



Mort'n



Jossan och hennes nya kärlek, efes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0