En dag kvar

Nu har klockan slagt 00 och det innebär att det endast är en dag kvar tills vi sätter oss på fyget ner till turkiet och alanya...



Hotellet vi ska bo på, "My Home"


Behöver jag säga att jag längtar?!


Min väska är nästan färdigpackad förutom lite sista småsaker... Vi åker ju trots allt inte för ens imorgon natt.
Men hela dagen imorgon kommer spenderas i staden för att införskaffa det sista som behövs, och på kvällen har vår kära chef lyckats planera in en personalfest. Eftersom jag är en av dom personerna som tjatat på honom om det här känns det ju som om man borde dycka upp... Jag menar, man kan ju aldrig börja förfesta för tidigt. Alanya here we come! ;) Vi ska bara försöka lösa hur vi tar oss från halmstad hem till knäred igen på natten...

Jag är så sjukt taggad alltså, ni anar inte!
Det ända jag är lite smått orolig över är 1. hur fyra tjejer ska kunna samsas om ett badrum. 2. Hur fyra tjejer ska kunna samas överhuvudtaget i 2 veckor. 3. Att mina pengar inte ska räcka.

Men men, det går säkert bra alltihopa.. Ska försöka sno emilias dator en snabbis imon på "förölen" så ni får ett sista farväl..

Nu säger jag farväl och godnatt för kvällen.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Min dator skulle känna sig ärad om du ville skriva ditt farväl på det! ;)

2009-08-04 @ 09:18:20
Postat av: Josefin

Hehe, oroa dig inte Linn! Det ska nog gå bra att samsas?! :)

Förresten, ska vi hämta er i Knäred? Jag trodde vi skulle hämta er i Halmstad? :S

2009-08-04 @ 19:06:25
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0