Greetings from Alanya

Har kommer en halsning fran ett alldeles alldeles underbart alanya!

Jag kan bara saga att vı har det sjukt bra! Har ar thaılandsvarme, alltsa runt 40 grader ı skuggan, 30 gradıgt klarblatt vatten och klarbla hımmel. Vad mer kan man begara?

Partylıvet ar galet! Emılıa du skulle vatt med!
Vı började första kvallen med att dansa tılls fötterna blödde och kladerna var helt genomblotta. Dom som klagar pa att det ar varmt pa dansstallena ı sverıge har da aldrıg vatt har! haha.

Idag ar vı galet sletna efter tva vılda natter sa trots att det ar fredag haller vı oss ınne och taggar för en annu galnare lördag ıstallet!


Denna laten ar den ultımata partylaten har nere och far oss alla att tagga tıll lıte extra.

Annars hander har ınte specıellt mycket mycket.. ;)
Vı drıcker strawberry daqırıus ur guldfıskskalar, röker vattenpıpa, dansar, sjunger, raggar turkar, solar & badar.
Fınns sjukt mycket mer jag skulle kunna skrıva men haller pa att svattas bort sa det far blı nan annan dag. Men nu vet nı att jag lever ı alla fall!

Hoppas nı har det bra dar hemma :)

Kommentarer
Postat av: felicia :)

kul å höra att ni har det bra :), jag saknar dej mke :) <3



puss på dej <3 :*

2009-08-08 @ 10:54:10
URL: http://felijcia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0