Hej hopp!

Slänger in ett "vanligt" litet inlägg nu mellan alla alanya inläggen...

det har tagit sin lilla tid att återanpassa sig till vardagen och verkligheten, närmre bestämt en vecka, och tanken på att jobba har verkligen tagit emot.. Men igår fick jag tummen ur, och jobbade mitt första pass på tre veckor, ett 10-timmars pass dessutom, och dom 7 sista timmarna utan rast, behöver jag säga att jag var död när jag kom hem? fyfan.

Idag var det bara på det igen, 9-17.30 och i helgen blir det ännu mera jobb, natt imorgon och sen dubbelpass på lördag. Kommer jag överleva? Får hoppas det, för kommande vecka är fullproppad med ännu mera jobb. Undra om man kan bli miljonär av att jobba på donken? mööö.

Annars händer det inte rätt mycket... Livet ser mer eller mindre ut precis som det gjorde när jag åkte.. Jag bor kvar i Knäred, jobbar fortfarande på mc donalds, har inget körtkort och kan inte fatta beslut. Ganska så misslyckat alltså.

Men ikkje tank på det som norskarna hade sagt... Och på tal om dom så är jag djuuuuupt besviken, hahah. Inte iokej.

Nej, nu ska jag gå och hoppa på tommy och se om vi ska se nån film :)

herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0