Alanya - 09

Ja, det här med att uppdatera bloggen är inte min starkaste sida direkt.. Men det visste ni väl redan...

Men ja, nu är vi i alla fall hemma efter 2 helt underbara veckor i Alanya. Visst är det skönt att vara hemma, men fan vad jag vill tillbaka! Jag menar, vad har sverige att erbjuda som jag inte kan hitta i turkiet? ja, det skulle möjligtvis va mjölk då... Det är väl i princip det ända jag har saknat under dom här två veckorna..

Har inte tänkt skriva nån lång utäggning om hur vi hade det där nere utan jag sammanfattar det hela med 25 "små ord".. (Vilket egentligen verkligen inte är tillräckligt!)

My Home, strawberry daiquiri, "motherfucker", santana, långa nätter, "iche tänk på det", vattenpipa, strand 5, gratisdrinkar, norrmän, beachparty, luftmadrasser,  casablanca, jönköpings-pojkar, "fuckface", sex on the beach, partybåt, turkar, the doors, sol, "what about it?" efes, göteborgs-brats, taxi, mintu, poolmys.

Orden med fet text är ställena där vi hängde som mest, orden i kursiv stil är meningarna/orden som användes flitigas, och de understrukna orden är det som vätte våra torra strupar ;)
Resten kan ni nog räkna ut själva! heheh

Och bara för att ni verkligen ska förstå hur gödde vi hade det slänger jag in min version av låtlistan "a la Alanya 2009"

Pitbull - I know you want me
Geo Da Silva - I'll do you like a truck
Pitbull - hotel room
Mr. C The slide man - Cha cha slide
Akon - Right now
Black Eyed Peas - I Gotta Feeling


Bild från sista kvällen... grabbarna på satana hade gjort jättefint åt oss på vårt bord och behandlade oss som prinsessor hela kvällen :)

Tänkte faktiskt ta och göra ett inlägg med bilder från varje dag också.. bara för att ni ska få se en liten del av alla 2500 bilderna... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0