Jag vet en som saknar Alanya...


Just nu sitter jag här och lyssnar på Spotify på min såkallade "Alanya 2009" lista. åååh, jag vill bara tillbaka!

Just nu vill jag bara ligga långt ute på havet på min luftmadrass, och slippa tänka, bara ligga där med mina bästa vänner runt omkring mig, utan att behöva prata eller säga nånting, bara njuta av att vara.

Jag vill sitta på handfatet inne i badrummet igen och sminka mig samtidigt som jag småpratar lite med Cilla, och bara känna, att det här kommer bli en toppenkväll!
Jag vill sitta på santana igen och äta och höra de första tonerna från "right now" med akon börja spelas, och då vet man att partykvällen har startat på riktigt.

Jag vill dricka goda drinkar och kasta popcorn, jag vill dansa till macarena och cha cha slide, jag vill se Carlos shaka, jag vill be om notan för att få en sista gratisdrink innan vi går...

Jag vill sitta på Casablanca och dricka strawberry daquiri ur en fiskskål och röka vattenpipa och sjunga med till alla låtar!
Jag vill dansa inne på the doors tills jag är genomblöt, för att sen stå i en kvart för att få rätt pris på taxin så att vi kan åka hem, jag vill sitta ute vid poolen och prata i timmar innan man tillsist går och lägger sig för att sova några få timmar...

ja, jag vill tillbaka helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0