Ny design

Ja, som ni ser så har jag lyckats fixa till en ny design... Dock har jag inte utformat designen själv, den liknar mer eller mindre stilmallen som jag valt och sen har jag bara bytat färgerna och bilderna ungefär, haha.

Ibland önskar jag att jag lyssnat bättre på webdesigns lektionerna, för då hade jag haft en feeete-snygg design.
Men, vem fan bryr sig, egentligen?! Jag antar att ni skulle fortsätta att läsa här även om jag bara hade nån av blogg.se's designer.

Nog pratat om designer. Nu har jag en ny, och så är det me det, och jag kan där med strycka ännu en punkt i min lista..

Och tro det eller ej, så var jag faktiskt och tränade innan och kan därför stryka en punk till.
Det var såhär nära - (visar en cm mellan tummen och pekfingret) att jag tänkte skita i det och ligga kvar hemma i sängen och kolla på satc istället, men iche!
Jag hoppade i träningskläderna och letade upp mina gympadojor och sen va det bara att köra på!

Idag tränade vi.. hmm.. nån speciell muskel i armarna som jag inte vet vad den heter, bröst och mage. Jag vann!
Frågan är om jag kommer kunna röra mig imorgon? Än mindre jobba.. Just nu känns det sjukt tungt i armarna, dom bara hänger där. Det gör dom väl alltid i och för sig, men ja, ni fattar!
Och ja, jag har stretchat, men det brukar inte hjälpa. Men vi får se, vi får se.


hahah, den bjuder jag på! Men liksom, kolla in beffen! hmmm..


Slänger in en bild på Tommy med, bara för att han INTE va med och tränade idag.. mes!


- Skicka in jobbansökningarna
- Framkalla foton
- Fixa ny header och design till bloggen
- lägga upp alanya bilderna på fb
- Träna


Yes, two things more to do, men vet ni vad? Jag sparar dom tills imorgon för nu ska jag sova.
Och dessutom ställa klockan på 10. Inte för att jag vet vad jag ska göra uppe så tidigt, men det är väl lika bra..

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Jossan

haru ändrat designen? menar du menyn till höger då eller? för annars kan inte jag se den nya designen :S

2009-09-02 @ 00:15:41
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0