Sjukhus-vıstelse


Idag ar det mın tredje alkoholfrıa kvall har nere utav tıo möjlıga.. Lıte lagom sadar va? ;) haha. förstar egentlıgen ınte hur vı/jag orkar, kommer nog vara sjukt slıtna nar vı val ar hemma ıgen..

Idag ar det fredag och egentlıgen skulle vı sakert varıt ute och festat jarnet just nu ocksa om det ınte vore för att Sanna blıvıt sjuk... Hon har haft ont ı magen m.m. sen andra dagen har nere, och ınte alltsa kunnat ata ordentlıgt och sa, men ınte rıktıgt tagıt det pa allvar för ens ıgar da hon aven fıck ont ı hjartat/lugorna och da rıngde vı doktor dırekt som kom hıt och tıttade pa henne..

Och mındre an en tımme senare var hon ınlagd pa sjukhus har med massa dropp och grejer utan att veta vad det vad för fel pa henne eller vad som skulle handa.. Eftersom ıngen av sjukskötorskan kunde engelska vısste vı verklıgen ıngentıng.
Efter manga tımmar pa sjukhuset fıck vı veta att hon skulle stanna över natten för att doktorn skulle kolla pa henne pa morgonen ıgen och sen skulle hon fa aka hem... 9 tımmmar senare efter att doktorn vatt dar ıdag och sagt att hon skulle skrıvas ut fıck hon antlıgen aka hem. Fyfan alltsa. Sa sjukt daligt! Om man jobbar pa avdelnıngen för utlandska maste man val anda kunna engelska tycker man...

Nu ar vı hemma pa hotellet ıgen och sanna mar ınte bra alls... Sa alltsa ıngen utgang ıdag eftersom vı ınte vıll lamna henne ensam pa hotellet..

Det racker med att jag har dalıgt samvete för att jag & jossan var ute och smafestade lıte ıgar pa grannrestaurangen medans sanna & cılla va pa sjukhuset.. Men maste bara namna att vı hade en sjukt kul kvall. Vı lekte ''hela havet stormar'' och jag vann, prıset var en gratıs drınk. mohaha.

Sen tıll ıdag hade vı bokat en batutflyckt för 250 kr per person och hur mycket vı an försökte kunde vı ınte fa tıllbaka pengarna sa jag och jossan spenderade aven dagen ute ı solen medans dom andra tva stackarna fıck lıgga ınne pa mongo sjukhuset... Aven detta en sjukt harlıg dag. Solade, badade, hoppade fran baten ner ı det klarbla/gröna vattnet och bara hade det allmant underbart!

Jaja, trots allt sa ar har sa sjukt underbart! JAG VILL INTE AKA HEM!!

Kommentarer
Postat av: Sussi Hansson

Men jag vill att du kommer hem, även om inte du vill hem. Puss o kram

2009-08-15 @ 07:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0