GALET!

Japp, jag lever! Jag har äntligen lyckats återhämta mig efter två helt galna partydagar. Ja, inte fredag & lördag då, utan onsdag & torsdag. Japp, ni läste rätt. Dom tog verkligen död på mig och jag har varit sjukt sleten hela helgen men nu börjar det ordna upp sig..

Efter en lång och kämpig dag på jobbet stressade jag hem till min fru, stress-duschade, stress-sminkade mig och svepte en flaska asti. Strax efter halv 12-tiden intog vi äntligen vårt vanliga bord nere på "hörnan".
Inte långt där efter droppade vår kära chef + ett gäng glada donken jobbare in och joinade oss vid vårt bord som numera alltid är reserverat för mc donalds ;)

Billig öl dracks, kankse någon för mycket, hahah,  och vi pratade, skrattade, shottade och sjöng, precis som alltid.
När Corner stängde för natten fortsatte kvällen såklart  på donken. Var annars?! Mat beställdes, läsk spilldes ut x2, sms & mms skickades, mobiler tappades bort, busskort & bankomatkort försvann spårlöst och ja, det mesta som kunde hända hände.

Två timmar senare när donken stängde hoppade jag & cilla in i en taxi med mr Chef och hans lillebror och for hem till han för efterfest. Dock hade han bara vatten att erbjuda, men det va nog lika bra det. Vi pratade skrattade och spelade singstar tills klockan blev 6 och vi traskade den lilla biten hem till Cilla. Efter lite frosties ätande på golvet somnade vi gott kan jag lova! Jag med min polishjälm på huvvet...

En helt sjukt jävla galen kväll alltså!
Jag kommer kunna skratta åt den här kvällen tills jag dör. fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0