Söndag

Nu har jag suttit i snart två timmar och försökt fylla i den förbannade jobb-ansökan på skistar.com men det går verkligen inte. Jag har lyckats få fram några meningar om varför jag vill jobba just där och vad jag har för förväntningar, men på punkten "berätta om dig själv", tog det bara stopp och jag stängde ner alltihopa ännu en gång.. vad ska man skriva? Det är verkligen sjukt svårt. Jag förstår inte hur jag lyckades sist...

Så nu ger jag upp för stunden och skjuter ännu en gång upp det tills imorgon.. Men imorgon MÅSTE jag, sista dagen på tisdag som sagt...

Det här börjar påminna mig om tiden på JB, där sköt man alltid upp allting, "jag gör det sen", "jag tar tag i det ikväll", "jag fixar det imon", "jag har ju 2 veckor på mig så det är lungt" och sen satt man där, 4 timmar kvar tills kl 00 på inlämningsdagen, eller så lämnade man helt enkelt in det 1 månad senare, eller så lämnade man inte inte det alls.
Det funkade också.

Nu är jag sugen på att se en riktigt bra film och kränga lite popcorn, så ja, så får det bli!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0