HEJ!

Nu har vi varıt har nere en vecka och tıden har verklıgen gatt sa sjukt fort!

Dagarna ser för det mesta lıkadana ut, vı solar, badar och festar men anda skıljer sıg varje dag fran den andra och har blır bara mer och mer galet för varje dag som gar..

Idag har vı bara tagıt det lugnt hela dagen nere vıd poolen... Vaknade upp ımorse med halsont och en rınnande nasa sa det fıck blı sa! Ar jatteradd att jag ska blı lıka sjuk som jag va sıst...

Finns sa galet mycket att beratta sa jag vet ınte var jag ska börja sa det blır ınget...

Men slanger ın nagra nya och farska bılder fran ıgar och ıdag sa far nı ı alla fall se lıte hur vı har det...
Och vı har det helt underbart fall nı ınte förstar det!






Kommentarer
Postat av: Sussi Hansson

Hej det ser härligt ut hoppas pengarna räcker puss

2009-08-13 @ 12:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0