Hallihallå

Sådärja, nu har jag äntligen lyckats få iväg mina jobbansökningar till bl.a. sälen, åre och vemdalen..
Dock sög dom så tror nog inte att jag får nått jobb med dom, haha, men man kan ju alltid försöka i alla fall...
Nu kan jag i alla fall stryka första punkten i dagens "att göra lista", four more to do!

- Skicka in jobbansökningarna
- Framkalla foton
- Fixa ny header och design till bloggen
- lägga upp alanya bilderna på fb
- Träna

haha, jag gillar att jag måste lista upp sånna saker som inte ens är speciellt viktiga eller svåra för att jag ska ta tag i det... haha, vi skyller på JB, som alltid. Frågan är om jag någonsin igen kommer kunna leva ett normalt liv där man kan göra normala saker utan att behöva tvinga sig själv till det.

haha, nä, nu skojar jag bara fall det är någon som inte förstår det. Jag har sagt det innan, och jag säger det igen, man måste ta mig med en nypa salt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0