Nattenattnatt

Sådärja, nu va helgens alla jobbpass avklarade för den här gången och jag har väl lyckats kamma hem en sisådär 1000 kr. Nu tänkte jag precis skriva att det är ju deprimerande lite, men när jag räknade på det så är det väl en helt okej summa för 11 timmars jobb då. Sen kan man ju lägga på en sisådär 70 kr i dricks och så känner man ju sig som miljonär! hmmm..

Nu ska jag snart hoppa ner i sängen, sen sooova ända tills jag vaknar (antagligen) och sen imorgon måste jag verkligen sätta mig ner och fixa mina jobb-ansökningar till sälen, åre osv. Det är sista ansökningsdagen på tisdag så det måste bli gjort, detta är ju nått jag verkligen vill... tror jag. Man ska inte tänka för mycket har jag lärt mig, då blir det bara jobbigt. Det är bara att köra på så löser sig allt tillslut, eller så gör det inte det.. haha.

Men men, jag använder ännu en gång mitt nuvarande favoritcitat "Ikkje tänk på det!"

Nä nu blev jag trött. God natt på er små barn!

haha för övrigt så jag känner att mina blogginlägg är SÅ givande...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja, du måste verkligen fixa ansökningarna så vi kommer iväg dit :) Jag gillar dina blogginlägg även fast du inte tycker de är så givande!

2009-08-30 @ 15:00:43
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0