Doktor Göransson

Doktor Jan Göransson ringde precis, måste vatt det där med ferraribilen som gjorde att han fick lite fart...
Det han hade att säga var i alla fall väldigt glädjande...  Jag har INTE körtelfeber! Sjukt skönt att få höra det!
Dock hade jag en väldigt kraftig infektion i kroppen så jag måste ändå ta det lite lugnt och sådär, men det bästa ut av allt, jag kommer i alla fall kunna följa med till Alanya!

Och det nästbästa, jag kommer kunna börja jobba snart igen! Haha, ja, jag har sagt det innan och jag säger det igen, jag älskar mitt jobb!

Så ja, inget mer att oroa sig för! KÄNNS HELT UNDERBART!

Detta firar vi med en hejdundrande shopping i Halmstad. Måste ju ha lite snygga sommarkläder inför Alanya! heheheh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0