Fiesta!

Torsdagkväll, fyra glada tjejer och partyhumöret var på topp! Staden var planerad att göras osäker och kvällen började hemma hos Emilia med lite alkohol och "jag har aldrig" för hela slanten, haha.

 
Kvällen planerad in i minsta detalj!


Emilia hade en snygg badmössa!

När klockan slog 12 märkte vi till vår stora glädje att lönen trillat in på kontot och vi kastade oss istället in i första bästa taxi och for ut till Tylösand och fiesta. Galet mycket folk, bra musik och fortfarande ett partyhumör på topp resulterade i en toppenkväll! Vi dansade, pratade med folk och bara hade allmänt kul. Riktigt bra kväll alltså! Nästa torsdag kör vi hårt igen!

Jag träffade mitt livs kärlek och har numera ny pojkvän...

ååhå, visst är han fin? :*

Resten av natten/morgonen spenderades på bästa möjliga sätt, och jag gick och la mig på riktigt vid halv 1 på eftermiddagen, och vid halv 4 va det bara att gå upp igen och bege sig in till jobbet. lagom pigg och glad. Men som man brukar säga, som man bädda får man ligga. Heheheh.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Woho, nice! Var han shysst eller? ;)

2009-07-25 @ 18:28:24
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Näe linn, lär dig nu rätt av syrran en gång för alla, Den man ligger med får bädda.

2009-08-09 @ 02:38:09
Postat av: Anonym

Hej!

Jag säljer snygga kläder till billigt pris på min blogg. Kolla in, du kanske hittat någonting som du länge letat efter, men som tagit slut på butikerna? Kolla in min blogg http://buyitnow.blogg.se (Finns en tröja med en kattikon på) Check that out..



Ha en bra dag!

2009-08-09 @ 02:53:46
URL: http://buyitnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0