Halmstabo

Har precis vinkat av Cilla & Emilia som beger sig till hultsfred idag... Efter många om och men bestämde jag mig för att faktiskt inte följa med. Ganksa klokt val tror jag nog. Jag hade nog dött. Tält, lera, smuts, ingen mat och ingen sömn... Njae,  sånt där är inget för mig!

Så istället sitter jag här i min ensamhet i Cillas lägenhet. Det är väl det ända positiva, att jag får bli lägenhetsboende/halmstabo för en vecka! Och jag har redan planer på vad jag ska göra... Tvätta, städa och diska! hahah. Cillas lägenhet ser ut som, ursäkta men det är sant, en jävla knarkhåla! Så här ska det röjjas! Hälften av skiten är väl faktiskt jag som orsakat så...

Och när jag inte har fullt upp här har Seppe lovat att sysselsätta mig. Förmodar att han menar med jobb... heheh.
Och på tal om jobb så är det precis dit jag ska bege mig nu!

Så, goodbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0