Jag vill också till hultan!

La precis på efter ett 20 minuter långt samtal från Hultsfred. Jag säger bara, fyfan, jag vill också dit! Hela samtalet bestod i princip av att Cilla och Emilia turades om att babbla på som sören om allt som hänt och jag satt här, i andra änden och asgarvade. Så himla galet, och så himla mycket sjuka grejer dom vatt med om. På bara lite mer än ett dygn! ååååh, jag vill med!

Och här sitter jag och här har inte hänt ett skit. Eller jo, men inget speciellt kul. Det blev jobb till 18.30 och sen har jag varit riktigt duktig och diskat 1000 kg disk, plockat upp i köket och tvättat. Nu börjar här likna ett hem igen! Dock återstår de fortfarande massa disk och ett rum till att plocka upp i men det får bli ett senare projekt för det är så himla mycket... Cilla är ganksa bra på att stöka ner kan jag säga! hahah.

Jag lagade även spaghetti och köttfärsås till "middag" innan. Om man nu kan kalla det middag halv 10 på kvällen. Sjukt gott blev det! Jag tror minnsan det är min lilla specialare det där med köttfärsås. mhhm.

Och som ni kanske förstår av att jag sitter här och skriver är det ingen fest ikväll... Trååååååkigt! Fast kanske lika bra ändå.
Jag är sjukt trött och mina fötter är ännu tröttare! Det är jobbigt att jobba heltid. Även om det bara är för en vecka...

Nu ska jag nog hoppa ner i sängen framför tvn.

katjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0