Måndag


Vad roligt att ni gillade mitt lilla vidoeinlägg! Vem vet, det kankse dyker upp fler nån gång i framtiden då! ;)
Och som ni säkert förstår är jag ju absolut 100% seriös. nooooooot!

Jaha, idag har jag varit "sjuk" i en vecka. Bara det att dom senaste tre dagarna har jag mått bra som aldrig förr.
Doktorn i knäred är ju segare än en 30år gammal ferrarbil, okej, den kanske blir mer stenhård efter 30 år, men ni förstår vad jag menar. Så ja, här går man i ovisshet. Snart skiter jag i om jag så dör, och tänker jobba, festa och allting i allafall.
För det här SUUUUUUUUUUGER!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen kommer Sandra och plockar upp mig för en liten visit i Halmstad. :)
För övrigt har jag inte träffat Sandra på över en månad. Och det va bara en snabbis på min stundent ;) Så det ska bli kul!

Slänger in en till låten med. Till dig Emilia! ;) hahah.







Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahaha, låten är ju kalas! :D Visst blir man glad?

2009-07-20 @ 19:07:02
URL: http://emilianielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0