Ny sak varje dag

Igår natt bestämde jag & cilla oss för att vi ska försöka lära oss en ny sak varje dag... Okej, det kan bli ganska svårt. Vi är redan sjukt smarta och kan det mesta, hehehe, men nånting nytt borde vi väl i alla fall kunna lära oss varje dag..

Det behöver inte va nått inom jobbet, utan det kan va vad som helst..

Men idag lärde jag mig i alla fall hur man byter sopkärl på jobbet. (Ja, jag har jobbat på donken mer än ett år utan att veta hur man gör det) Jesper erbjöd sig först att göra det eftersom han visste hur man gjorde, och vanligtvis hade jag låtit honom göra det. Men idag sa jag istället till att jag ville lära mig, och vips... 
Nu kan jag pressa sopor för fullt i fortsättningen utan att det behöver bli fullt!

Cilla lärde sig hur man bytar ketchup. Och jag är den stolta läraren! mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0