Söndag

För er som hann läsa gårdagens inlägg innan jag ändrade förstår ju självklart att jag menade lördag och inte fredag som jag skrev. Det är lätt hänt att det blir fel när man är lite trött..

Idag är det i alla fall SÖNDAG. Jag sov till halv 3. En partynatt + en hel helgs nattjobb tar på krafterna kan jag lova.
Söndagskvällen har bestått av pizza och sen har jag sovit några timmar till, så nu är jag pigg och glad. Lagom tills man ska gå och lägga sig. bra!

Just nu sitter jag med färg i håret, och hoppas på en lyckad färgning av min utväxt som inte är så blond som jag gärna önskat att den var... men men, vi ska väl se om det kan bli nån ändring på det nu.

Innan idag när jag va på konsum fick jag nått ryck och köpte den första Harry Potter filmen. Nu tänkte jag göra en lite små-genant bekänelse... Jag har aldrig sett en Harry Potter film. Så, nu va det sagt, haha. Jag tror inte det finns en människa mer på detta runda klot som aldrig sett en Harry Potter film, och det känns ju lite sådär att vara ensam om det.
Så ja, när färgen är urtvättad ska jag krypa ner i sängen med marabous sommarchoklad och se den första filmen.
Jag hoppas innerligt för alla ers skull att den är lika bra som den sägs och värd att titta på! Och vem vet, isåfall kankse jag kan tänka mig att även kolla på dom 5 andra filmerna...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Taack! Absolut, de för du göra :)

Ses snart <3

2009-07-27 @ 12:07:51
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0