Time to work!

Sitter och äter frukost nu... Fyfan vad här ser ut på köksbordet alltså. Får ta tag i det sen. Och diska!

Här finns inte en endaste ren sak så man tager vad man haver när det ska ätas. När knivarna är slut brukar skedar få agera smörkniv, nu finns det inga rena skedar heller så just nu sitter jag och brer mackor med en vass jävla kniv, haha.
När glasen tar slut brukar vi köra på snapsglas, men nu är dom också slut så nu sitter jag och dricker mjölk ur en gamal mcdonalds mugg, hahah. Så fräsht! Men det bästa va ändå när vi shottade mjölk, haha. Jag gillar det!

Fick ett sms av Cilla igår som var näst in till obegripligt, så, jag antar att hon är full och att dom har kul! Just nu ligger dom i tältet och försöker bota sin bakfylla i alla fall. En jäkla tur att man slipper sånt alltså!

Istället ska jag bege mig till jobbet, börjar om 25 minuter och jobbar till obestämd tid. Igår blev det 19, Idag säger jag max 18. Har bokat tvättid sen. Duktiga Linnkan!

Sen hoppas jag minnsan på lite festligheter. Har inte festat på en vecka nu ju! GALET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0