Tisdag

Idag känner jag mig lite sådär halvt överkörd. Har ont i hela kroppen och är sjukt trött. Det är jobbigt att jobba minnsan!
Dock kan det ju även bero på att natten spenderades med min fru.. grrrr. hehehe.

Imorse hade jag ställt klockan på 11 och hade tänkt vara duktig och gå upp.. Men den ringde visst aldrig (säger vi) så istället vaknade jag vid 1. Lagom sådär ja! Men jag hade i alla fall inte lika många timmar kvar att fördriva ensam i Cillas lägenhet innan det var dags att jobba..

Innan jobbet blev det i alla fall ett stopp hos frisören. Jag vet absolut inte vart i halmstad man ska klippa sig så jag gick in till första bästa, (okej, efter maj-britts damfrisering utanför cilla då) och bad om en klippning. Och en 40 minuter senare kom jag ut som en helt ny människa. Eller, jag såg i alla fall ut som en ny människa. Frisören var en noggran turkisk man och han köttade som fan i mitt hår. Nu är det.. KORT! Alltså, riktigt kort. Men men, det växer ju ut. Och några centimer längre bara så blir det nog skitbra!

Efter friseringen sprang jag inom lindex med och skulle byta en bh jag köpte igår. Råkade fastna lite på bikini-avdelningen också och kom där ifrån med två nya biknis och ett par trosor för 139 spänn. Jag måste säga att jag är ganska bra på att fynda minnsan! Nu är jag i alla fall nästan helt redo för Alanya. Hade ju inte varit fel med en kropp som kanske också va det, men vafan! Mat är gott. hohoho.

Kvällen spenderades som sagt på jobbet. 17-22. Och även idag var det riktigt kul att jobba. Förutom när jag gick hem 20 minuter tidigare för att hinna med min buss och Peter blev riktigt sur. På riktigt. Det va inte kul. Men, jag tycker faktiskt jag kunde förtjäna det efter att jag stanna över 20 minuter igår och stängde lobbyn. sådeså!

Just nu känner jag mig lite sådär halvt överkörd. Har ont i hela kroppen och är sjukt trött. Det är jobbigt att jobba minnsan! Så nu ska jag hoppa ner i sängen och kolla på nån film innan det är dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0