Tisdag

Tycker ni inte att jag blivit riktigt duktig på att uppdatera här nu? Det tycker jag! heheh.

Idag blev det som sagt en tur till väla... Eftersom jag inte är miljonär, och redan har shoppat två dagar i rad nu överlät jag denna eftermiddag shoppingen till grabbarna, och assisterade dem istället.

Mr Jensen brände som tidigare beräknat en ganska rejäl summa på kläder i alla former och typer, lillebror Linus införskaffade sig ett par nya jeans och några t-shirts medans Isac snålade som vanligt. Det ända han fck med sig hem var ett par kallingar, i strl XL, allt för att få så mycket som möjligt för pengarna. Den killen alltså.

jag själv höll händerna i styr och lyckades inte köpa någonting. För ens 10 minuter innan vi åkte hem då jag snabbt smet in på bikbok och kom ut med en tröja, en kjol och ett par solglajjor. Allt för ynka 156 kr. Ganska bra fyndat ändå!

Kvällen har spenderats hemma hos fröken Pettersson. Vi tillagade vår specialite, nämligen tomatsoppa av högsta kvalite. På nått vänster lyckas vi dock alltid misslyckas med kryddningen, och va den inte stark sist så va den ju det nu kan jag lova. Men den slank ner ändå!

Vad mer gör två tjejer på snart 19 år en sommarkväll då? Inte speciellt mycket. Snackar om livet helt enkelt.
Tur att man kan göra det. Annars hade det varit lite värre, det är ju inte precis som förr då vi hängde nere på "sandras lager" och lekte hela dagarna på lådorna. heheh.

Såatteja.. Imorgon blir det jobb... ÄNTLIGEN! hohoho.
12-15 är jag schemalagd men ägget snacka nått om att jag skulle jobba till 20. Jag vet inte, den som lever får se.
Och påtal om det vill nog Seppe se mig död! Eftersom det inte var svininfluensan jag led av nu hoppades han att jag istället skulle drabbas av det i turkiet. SHYRRE!

Med det säger jag adjö och hälsar välkommen åter.

Kommentarer
Postat av: Isac

haha det var fan inte xl på dem bara L haha så mycket som möjligt för pengarna. kanske skulle bli det nya tanke sättet ist :)

2009-07-24 @ 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0