Måndag

Dagen idag har bestått av shopping och jobb.  En ganksa bra kombination. Man slipper liksom må dåligt över att man handlar upp alla pengar när man vet att man ska gå och jobba sen, och man slipper va ledsen över att man ska jobba när man vet att man kan handla ännu mera sen. mohaha.

Träffade i alla fall Jossan & Jessi i stan och det blev det lite alanya-shopping.Tre par shorts och en tröja som jag komer glida runder i där nere i, i 14 STEKHETA dagar. Fan vad jag längtar nu alltså!

Kvällen spenderades på jobbet. 17-00. Det var riktigt roligt att jobba igår och tiden gick galet fort. Det bästa va när jag ställer mig och skriker "ååååh SOPA!" till Cilla när hon står och sopar, sådär som dom gör i hipphipp. Bara det att jag tar typ i allt vad jag kan, och jag är förvånad om det va någon på restaurangen som inte hörde det, hahah.

Det är sånna dagar som gör att jag fortfarande jobbar kvar. Visst att det kan va ett helvete ibland, men samtidigt så är det sjukt kul ibland!
Dessutom vet jag tre personer som är skylldig mig en rikitgt stor tjänst nu. var! Ska bara tänka ut nått riktigt bra först! mohaha.

Natten spenderades med min  fruga. Vi busade, pratade och skrattade som vanligt. Tror inte vi somnade för ens vid 4 nån gång... heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0