loppis i hishult

Jag säger bara fuck svininfluensan/körtelfebern jag tror bestämt jag är på bättringsväg nu!

Idag vaknade jag upp pigg och glad, ingen feber och nästan inget halsont. Helt underbart! Så just nu håller jag alla tummarna, igen, för att det inte är körtelfeber. Har inte fått nått 100% svar från läkaren ännu, men det här verkar ju inte som körtelfeber.  Eller är det såhär det är? hrm..
Ska iallafall till doktorn på måndag igen och ta nya prover så får väl förhoppningsvis veta då...

Men ja, idag har jag som sagt i alla fall mått helbra. Efter att ha legat inne och kollat på tv dag in och dag ut nu, var dagens färd till hishult för att gå på loppis en riktig nöjestripp för min del. hahah. Ja, ni som vet vad hishult är hör ju bara hur det låter, men i mitt tillstånd vad jag ungefär den lyckligaste flickan på jorden. haha.

Dock fyndades det inget, där var mest skärp tycker jag och ungefär 1miljon människor som knuffades och puttades och trängdes. Mormor tyckte dom va roliga att titta på och kolllade mer på alla människor än sakerna som fanns att köpa. hahah.  :)

Efter denna trevliga lilla eftermiddagstripp var jag helt slut och däckade i sängen några timmar. Det tar på krafterna att vara sjuk kan jag lova.

Och nu ligger jag åter igen i min säng och tänkte nu slänga igång ett avsnitt satc. Nyss va jag på säsong 1, nu är jag redan på 4:an.
Oj vad lite sjukdom kan göra underverk.. hrm... hahah.

BAJBAJ!

Kommentarer
Postat av: den stora lille broern

haha kan se mig mormor framför mig tassar runder där och spejar på allt folket haha.. låter som bert när du skriver emellan åt :P Jamaica man...

2009-07-19 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0