Tisdag

Jaha, min första kväll i lägenheten, och tro det eller ej, men jag är inte så uttråkad och rastlös som jag trodde att jag skulle bli... Ibland är det faktiskt skönt att va ensam!

Jag har nästan precis varit 9 hus bort och handlat lite på Maxi. Eller lite och lite. För 231 jävla spänn, fyfan det är dyrt med mat och grejer... Men Cillas kylskåp gapade tomt så det var nödvändigt!

Nu ska jag snart hoppa in i tvrummet och kolla på någon av dom 6 filmerna jag lånade av Emilia igår. Jajamen, jag har laddat upp! En film varje dag har jag med min genialiska hjärna räknat ut att det blir...

Imon är det jobb som gäller igen. Tänkte jobba så mycket som det bara går denna veckan, så kan man slappa lite sen utan att få dåligt samvete... 
Dock ska jag nog vara ledig på torsdag för då ska jag fotografera ett bröllop... hmmm... SPÄNNANDE!

Jaja, det var väl allt för mig den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0