Fotodag

Torsdagkväll, och jag tycker fortfarande att det är ganska skönt att vara ensam... Just nu sitter jag i sängen och dippar minimorötter i sötsursås. Allt för att inte gå till hemköp och köpa choklad som jag egentligen är sjukt sugen på. Men har vatt duktig denna veckan faktiskt. INGET GODIS, och (nästan) inga hamburgare på jobbet, haha, har ätit kycklingsallad istället och faktiskt haft med mig mat en dag. Men imorgon är det fredag och då ska jag unna mig en fet chokladkaka. mmmhm!

Idag har jag inte jobbat utan istället ägnat mig åt det jag tycker är roligast. Nämligen fotat. Och inte bara fotat vad som helst utan nämligen ett bröllop. Vem det va som gifte sig tänker jag inte säga, inte riktigt ännu eftersom dom faktiskt gifte sig i hemlighet. Efter att ha varit tillsammans 17 år tror jag det va... Haha, mamma är sjukt nyfiken så där fick du en liten ledtråd..

Nu har jag laddat ner photoshop och tänkte ägna mig åt det jag tycker är näst roligast. Nämligen redigera bilderna. Ett foto är absolut inte färdigt när det tagits enligt min mening, utan det behövs alltid en sista touch av redigering för att skapa den perfekta bilden! Inte för att jag redigerar sönderna bilderna utan bara för att skärpa upp den, öka konstraster och lite sådär...

Så jag gissar på att det kommer komma upp nån bild senare ikväll :)

Dessutom tänkte jag bege mig in till stan i natt vid 12-1 tiden för att fota lite till...

Kommentarer
Postat av: Sussi Hansson

jag vill veta nu

2009-07-09 @ 23:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0