Bastubadning

Vaknade kl 7 imorse av ett sms från mamma där det stod att Marika äntligen har fått sin lilla bäbis inatt. En liten flicka blidde det, precis som vi trode. Ett stort grattis! :)

Somnade om igen men vaknade inte långt efter att jobbet ringde. Somnade om igen. Vaknade ännu en gång av att jobbet ringde igen. Och så fortsatte det i 3 timmar innan jag tillsist bestämde mig för att svara och åka in och jobba.

13-20 blev det jobb i en bastu. Eller ja, man kan ju tro det i alla fall. SJUKT VARMT! Man svettas verkligen floder. Det ända positiva är väl att jag kan tänka mig att man bränner en hel del kalorier. haha.

Var en hel massa pysseluppgifter som skulle fixas och jag tog glatt på mig allt som kom i min väg. Allt är så mycket skönare än att stå i kassan sånna här dagar. Låg på knäna och skurade alla lister vid väggarna, röjde nere på lagret och lite sådär.

"Jag sprutar lite här och där så kan du torka upp efter mig." "ehehe.... sagget alltså. hehehheh"
Seppe försökte vara lustig... hmm.. hahah. Jag gillar min chef!

Härlig jobbedag! Har jag nämnt att jag gillar mitt jobb? ;)

Kommentarer
Postat av: Sussi Hansson

Flickan ska heta Iza

2009-07-03 @ 00:53:32
Postat av: Sussi Hansson

2009-07-03 @ 00:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0