Väla

Som om det inte räckte med shopping igår så beger vi oss ner till Väla & Ikea idag för att bränna ännu lite pengar.
Okej, mina pengar börjar väl så smått ta slut nu men Mr. Jensen fick en finfin lön och han hade väl tänkt bränna några tusenlappar i alla fall. Som sällskap får vi med oss Isac och Linus som också behöver lite nya kläder. Kan bli trevligt :)

Igår i staden införskaffades det i alla fall ett par jeans för ynka 100-lappen, men dom va sönder märkte jag sen, så får se om jag kan byta dom, och en underbart söt klänning för en lite dyrare peng. Självklart blev det en sväng inom jobbet också, jag har saknat det!

Kvällen spenderades hemma hos min underbara fru som jag inte träffat på två veckor. Japp, dom två värsta veckorna i VÅRAT liv. haha. Vi pratade, skrattade, pratade lite till och skrattade lite till. Det har ju hänt mycket på två veckor vettni.

Och påtal om två veckor, imon är det bara två veckor kvar tills vi beger oss till alanya i två veckor, haha. Idag är där 38 grader och "stekhett" som vings väderprognos säger. mmmmhm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0