Balen 09

I söndags var det som sagt dags för årets studentbal... Jag hade sjukt höga förväntningar på kvällen och natten, men den nådde inte riktigt ända upp dit tyvärr...

Jag kan säga att jag va ganska nervös när jag skulle kliva ur bilen och gå på röda mattan, alla som känner mig vet ju att det är ungefär 50% chans att jag lyckas snubbla eller något annat galet. Men icke, jag klarade mig fint, och det var riktigt kul att komma gåendes och känna allas beundrande blickar på sig.

Resten av kvällen fortsatte ganska segt, det blev förrätt som jag åt 3% av, det blev huvudrätt som jag åt potatis av, och det blev efterrätt som jag åt myyycket av, haha. Och tro det eller ej, jag spillde inte någonting av maten. På mig själv i alla fall. Jag tappade en svamp på bordet men sen var det inte så mycket mer. Förutom en gaffel som hamnade på golvet. haha.
Mamma, jag hoppas ni är stolta över mig!

Efter maten var det dags för dans, men vi smet undan och satt istället vid ett bord nån timme och snackade och försökte tagga inför efterfesten.. Det gick väl sådär...

Väl på efterfesten visade det sig att dom inte tog kort = inget att dricka = ganska dåligt! Jossan & Sanna åkte hem ganksa tidigt, och Cilla & Karro satt mest på en stol, men jag försökte i alla fall göra det bästa utav kvällen med Malin och vi shakade på så mycket vi kunde i våra balklänningar. Det såg så himla roligt ut när alla dansade runder i sinna långa klänningar! hahah.

Så tillsist blev det ändå en lyckad kväll, men den kunde var såååååå mycket bättre!

Så ett tips till alla osbeckare som har sin bal på torsdag, förfesta och låt alkoholen flöda. Jag vet, det låter dumt men ni kommer få så sjukt mycket roligare då!

Slänger in några bilder stulna från folk på facebook. Mina bilder kommer upp nångång sen när jag kommit hem. Befínner mig fortfarande i halmsta hos min fru..




Kommentarer
Postat av: felicia

haha, lin!, vad kul att du år sSÅ jäte mke :=) hahahaha <3

2009-06-09 @ 20:17:56
URL: http://felijciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0