Fredag hela veckan 2!

Torsdag och kareokekväll på mårtenssons med Emilia var planerat...

Jag och min fru korsade skogabygatan och klev in hos Emilia på andra sidan för lite förfest. Vi var riktigt taggade efter gårkvällen och hej och hå vilken fest det blev! Emilia lärde oss ett nytt drickspel och öl efter öl sveptes! Vi taggade hultan, drack vin ur kristallglas (tro det eller ej, men jag lyckadesfaktiskt att inte slå sönder det!) sjöng och levde om, som det så fint heter på Norrländska. Idag har jag en fet bula i pannan efter att ha fått Emilias duschdrapperistång i huvvet! Det säger väl allt. hahah.

Tillsist bestämde vi oss för att förflytta oss in till stan, det var tänkt att vi skulle gå, men efter att Emilia berättat ungefär 100 gånger för sin granne om vilken fin bil han hade erbjöd han sig att köra och vi gled finfint in till stan. Självklart blev det ett stopp på donken även idag, jag menar, vad vore en dag utan Mc Donalds? Nej, den vore inte värd nånting, hahah.

Som sagt var mårtensson planerat, jag vet faktiskt inte varför, men istället hamnade vi på Bulls uteservering med ett gäng glada grabbar från jobbet. När bulls gjort sitt för kvällen förflyttade vi oss även denna afton till The Corner. Resten av kvällen väljer jag att inte utlämna några detaljer från men jag kan säga att det var GAAAAAALET! Det sjöngs, raggades, pratades, skrattades och chefen bjöd på öl! Sånt gillar vi!

Nu väljer jag att inte berätta mer man jag säga såhär, jag kan fan inte sluta skratta, helt sjukt galen jävla kväll!
Och som jag & Cilla sa, att på jobbet skäms nog lite idag, hahahah. VISSA MER ÄN ANDRA! jag nämner dock inga namn, hahahahahhahaha!


Cilla & Värdinnan för kvällen - tummen upp för teds ÖLMATTA!


Jag visar mina muskler! - Äkta kristallglas


TAGGA HULTAN! - camp donken (inklusive en klantig) - öl & ölmatta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0