Fredag hela veckan!

Ja, det kan man verkligen säga denna veckan...

I onsdags blev det en runda discobowling inklusive lite alkohol på B&B med Cilla Simon & Tim. Det var en grymt jämn "match".  Efter att fått 49 poäng förra veckan klassade jag denna gången ut alla med mina sisådär 150 poäng.. Eller okejdå,  det är fult att ljuga, jag kom sist, men denna gång va det fan med hedern i behåll i alla fall! Jag lyckades till och med göra två strike, jag kan säga att jag va sjukt stolt över mig själv!

Efter en timmes bowling, susade jag & Cissi självklart inom donken och spred lite glädje! Vi lyckades ragga upp lite medarbetare, och tillsammans begav vi oss bort till The Corner där det gick ett ryckte om att ölen kostade endast 19 kr. Detta gällde dock bara till 00 märkte vi när vi kom dit, men vi var lika glada ändå för där var kareoke!
Det dröjde inte länge innan kriget var ett faktum, team Mc Donalds mot team... LOSERS! Några timmar, och många låtar senare traskade vi hemmåt för att inta liggandes position! Körlektion dagen efter väntades för mig...

Discobowling! - Jag & Cilla blev bjudna på shottar av bartendern!



Okej, min mobil kamera är ju SÅ bra, men det här föreställer iaf Ted & Oscar som gör en insats för Team Mc Donalds, massa ööööööl och jag själv, märk väl min höga toffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0