jobba jobba jobba!

jobb jobb jobb är vad jag ägnat de två senaste dagarna åt.

I måndags jobbade jag 12-22. Ja, lite lagom tid så där... Åkte hem och somnade direkt!
vaknade mitt i natten av att en full Emilia terroriserar min telefon men va inte direkt sugen på att prata då så stängde av ljudet och somnade om igen...

Imorse va det bara att upp och hoppa och bege sig till jobbet igen. Inte direkt det man är speciellt sugen på när himeln är helt blå och det är runt 25 grader varmt ute. Då finns det faktiskt bättre sett att roa sig på, men men, sånt är livet.

Slutade kl 15 och hade bestämt mig för att inte jobba över en sekund ens. Tio över 3 lyckades jag slita mig och då blev det lite shopping och glass med bästaste Tove & Malin :)

Fullfart på rean på Gina och jag införskaffade mig ett par såna där jeansleggings som alla har, bara ett halvår efter och en klänning. Alltihop för en summa av 224 kr tror jag. Bra fyndat tycker jag!

Nu sitter jag här, har sjukt ont i huvudet så ska snart hoppa ner i sängen med lite choklad och kolla på satc :)
Är ledig imon, än så länge, jag är ju "ringa in Linn" så man får väl se hur det blir med den saken.. Men annars ska dagen förhoppningsvis avnjutas i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0