livets gång


Okej, nu hade jag egentligen tänkt berätta lite om vad som hänt den senaste veckan men jag tror jag skiter i det..
Jag kan bara säga såhär, mitt liv är galet just nu! Jag njuter av varje dag och försöka leva livet fullt ut!
Jag lever i nuet, och tänker varken på vad som har hänt eller vad som kommer hända. Varje dag har sin lilla gång och den som lever får se vad som händer...

Dagarna består för det mesta av jobb, och kvällarna spenderas med härligt folk och festligheter. Det kan just nu inte bli bättre. Jag är nöjd såhär och längtar inte efter något annat. Frågan är bara hur länge jag kommer känna såhär... Jag har ju en tendens till att bli rastlös och uttråkad ganksa fort.. Äventyr är min grej!

Men i sommar får faktiskt halmstad vara mitt lilla äventyr... Jag tror det kommer bli bra! I augusti blir det Alanya och ännu mera äventyr, och vad som händer sen får vi helt enkelt se... MEN MER ÄVENTYR VÄNTAR! Det är en sak som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0