Midsommardagen

På midsommardagen var jag galet trött och passade på att sova ut. Vaknade väl vid halv 3 nån gång och som grädde på moset blev det tårta till frukost!

Kvällen spenderades i Halmstad med min underbara fru. Eftersom det ändå är midsommarhelg unnade vi oss en middag på Yoss. Riktigt jävla gott! Deras vitlökscremesås smakar verkligen vitlök och inte som på många andra ställen där det bara kallas för "vitlöksås" men som inte smakar nånting...

Resten av kvällen taggade vi inför nattens jobb, smidde planer på hur vi skulle göra för att sälja bäst och gick igenom allt in i minsta detalj! Emilia kom även över och hälsade på en sväng och vi krängde glass och popcorn. Jag har alltid velat ha en granne som man bara kan springa över till sådär i bland.. Nu har jag en låtsasgranne iaf :) hahah.

Natten kom och vi begav oss till jobbet, vårt sammarbete var även denna natt på topp, och vi kämpade på så gott vi kunde! Efter jobbet blev det lite nattamat i personalrummet innan vi tog en morgonpromenad hemåt vid halv 5 tiden...
Så duktiga vi är, inte många som är ute på morgonpromenad så tidigt!

Kommentarer
Postat av: cilla

ska du inte berätta fortsättningen på vår fina morgon? hahah

2009-06-22 @ 12:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0