Midsommarfon

Midsommarafton var trots allt helbra! Kvällen började med mat hos familjen Jensen och sen ner till Glenn som hade förfest... Jag & Cilla drack 2 liter cola och hade det trevligt.

Men det bästa ut av allt, vi fick äntligen träffa vår underbara Tove, efter 10 månader. Åh vilket kramkalas det blev!
Vi har vatt lite oroliga att allt skulle vara spänt och kännas konstigt efter så lång tid utan att träffa varandra, men allt var precis som vanligt direkt och det kändes som om hon aldrig hade varit borta!

När alla begav sig vidare på fest fortsatte jag & Cilla kvällen på jobbet. 00-04. Ett helt perfekt midsommarfirande faktiskt måste jag säga. Alla var på så jäkla bra humör, det var superbra stämning och det var verkligen sjukt kul att jobba!
Jag & Cilla jobbade i ett team, hon tog emot beställningarna och jag packade. Vårt sammarbete var verkligen på topp, men man kan väl inte heller förvänta sig nått annat från oss två?!


Hand i hand, alltid! <3

Kommentarer
Postat av: felicia

hihi, sötisar (:,

du linn, den kyrkan har juh alltid sett lika dan ut! :O hahahahah ! ;) <3

2009-06-25 @ 00:03:26
URL: http://felijciaeriksson.blogg.se/
Postat av: felicia

hihi, sötisar (:,

du linn, den kyrkan har juh alltid sett lika dan ut! :O hahahahah ! ;) <3

2009-06-25 @ 00:04:11
URL: http://felijciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0