Uppesittarnatt

Efter en vanlig jobbenatt tar det ett tag innan man varvat ner och låtit ardentalinet sjunka igen, efter en midsommardags-natt på jobbet tar det x-antal timmar innan ens tanken på att sova slår en...

Så efter vår lilla morgonpromenad satt vi oss vid datan för att varva ner lite.. Frågan är hur mycket vi egentligen varvade ner..
Det som började med några små olskyldiga kommentarer på facebook slutade med att jag låg och skrattade så att jag grät!

Om man säger såhär, jag & Cilla brukar vara jävligt roliga annars också, men lägg till 10000 gångers övertrötthet på det och man når toppen för roligeheter. Enligt oss själva då i alla fall. haha. När klockan närmade sig halv 8 började vi fundera på om det ens va lönt att gå och lägga sig?!

ICKE! Halv 9 traskade vi över gatan och plingade på hos Emilia som skulle upp och jobba, bara för att säga hej. Vi stod och asgaravde i dörren och hon bara tittade på oss som om vi va helt dumma i huvudet. hahah.

Efter en hel natt utan sömn bestämde vi oss för att åka in till stan och äta frukost.. Dumt nog visade det sig att esspressohouse inte öppnade för ens 10, och inte 9 som vi trodde... Så medans vi väntade, (för frukost skulle vi ju ha!) satt vi en timme i trappan inne på donken och roade oss bäst vi kunde... Alltså väldigt bra.
En jävla tur att folk inte lyssnade på våra vilda disskussioner, om man inte vetat bättre kunde man trott det var fyllesnack rakt igenom..
- "Hur kommer man jättefort?" "Man rusar in" hahahaha.
Dessutom tyckte Niklas att vi såg pigga ut, ja men det tackar man ju för! Annars brukar jag alltid få höra från alla på jobbet att jag ser trött ut..

Vid 10 traskade vi iväg till esspressohouse där vi avnjöt en sjukt god frukost ute i solen. myspys. Tillsist bestämde vi oss för att faktiskt åka hem och sova några timmar och vid halv 12 tiden däckade jag i min säng hos Cilla..

6 timmars välbehövlig sömn satt fint kan jag lova, och jag ville aldrig vakna kändes det som.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0