Söndagskväll

Jag tycker det är kul när det händer lite nytt i ens liv.. Det behöver inte vara nått stort, det räcker med nått så litet som att söndagskvällen skiljer sig ifrån hur det brukar se ut..

Denna söndagskväll blev det först pizza med Emilia på venezia, och sen lite bulls-häng med ett gäng jobbarkompisar...
Kankse inte så ovanligt tycker ni, men för att vara söndag var det ovanligt. Mina söndagar brukar annars bestå av myskväll med godis och film så det var kul med lite omväxling.

Nu behöver ni inte vara oroliga att jag festade på en söndag, för det gjorde jag icke. Tillskillnad från vissa andra höll jag mig till cola. Och de flesta på jobbet var faktiskt ganska förvånade.. "Va? Dricker du cola Linn?!" Japp, nån måtta får det ju va! haha.

Efter några timmar på bulls begav vi oss på jakt efter nått mer festligt eftersom Allan var "party"... Det ända vi hittade denna söndag var B&B och en timmes bowling. Och tro det eller ej, men jag ledde hela timmen ända tills de sista 5 minuterna då Ingelf lyckades gå om mig med 4 poäng. Helt sjukt! Jag suger verkligen på att bowla, men jag övertäffade minnsan mig själv rejält. Tillome Danny sa att jag va riktigt bra på att bowla, hahah. Jo men visst! Får väl hoppas att det inte bara va en gångs förtelse då utan att jag någonstans där inne har riktiga bowlingskills.. haha.

Innan det var dags att sova blev det en runda inom cafét också där vi svände ett varv på höfterna bland att galna turister innan vi tillsist bestämde oss för att gå hem och sova..

Mucho trevlo söndag! För att vara söndag liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0