STUDENT 09! - Del 2

Studentkvällen började hemma hos mormor & morfar. Jag var sjukt trött och sov en halvtimme i soffan innan alla gäster kom. skönt!

Vi är inte så stor släkt men vi blev väl i allafall 15 stycken som firade mig med god mat och presenter. :) Jag fick 3400 kr, ett jättefint armband, två halsband, ett glas från kosta boda och tallrikar.

Senare på kvällen bar det av in till Halmstad, kvällen började sådär med förfest på någons studentfest, och sen vidare in till stan. Jag va mongotrött, nykter och inte speciellt taggad på att festa.. Jag och Malin gick fram och tillbaka mellan olika ställen innan vi tillsist hamnade på 3 hjärtan. Där var det livat som alltid, och vi hittade Jossan & Jessica och stämingen för kvällen steg ett snäpp! När jag dessutom blev bjuden på en cider från en kille i baren började kvällen bli ännu bättre och vi dansade och sjöng för fullt!

Sen träffade även mina underbara jobbarkompisar Emilia & Carro, och Emilia bjöd på en 6:a lakristhott som stundetpresent. haha. jag gillar det!

Jossan & Jessi bestämde sig för att dra till moon, men det va jag inte alls sugen på. Där suger, så, jag stannade faktiskt med Emilia & Carro istället, haha. Vi sjöng och dansade ett tag och sen begav vi oss vidare ut i vilda halmstad bland alla galna studenter!

Cilla var sen länge försvunnen så jag firade mer eller mindre hela min stundetkväll med mina jobbarkompisar, som tog studenten förra året, och som ska ta studenten nästa år, men vafan, skitsamma! haha. Jag hade kul iallafall!
Självklart blev det en sväng inom jobbet och där hittade vi lilla Cilla, full & glad! haha. Vi drog, bokstavligen talat, med henne till La Cocharacha där vi spenderade resten av kvällen på deras dansgolv!

När kvällen var slut på la cocha blev vi bjudna på efterfest och alla var på, men tillsist slutade det med att bara Emilia gick dit, hon är galen den kvinnan! haha.

Tims mamma hämtade oss och vi åkte hem och sov gott :)
Jag somnade på en sekund kan jag lova! Galet trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0