STUDENT 09! Del 1

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenteeeeeeen, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Trots att regnet mer eller mindre vräkte ner hela dagen hindrade det inte oss från att vara på topp!
Vi var alla sjukt taggade och vi sjöng och skrek för full hals hela dagen!

Morgonen började hemma hos Viktor på östra stranden med champagnefrukost... Riktigt trevligt och jag tror aldrig jag sett vår klass tillsammans på det viset. Långt där inne nånstanns tror jag minnsan att det fanns en liten gnutta gemenskap och sammanhållning.

Efter nån timme hos Viktor tog vi taxi in till skolan för att bli fotograferade och sen var det dags för avslutningsmiddag i matsalen med alla lärarna och prisutdelning för bästa elev och sen bästa elev inom de olika programmen. Jossan fick priset i vår klass, och det förtjänade hon verkligen. Jag tror nästan hon är den ända som ansträngt och engagerat sig det senaste året... Efter middagen var det iallafall äntligen dags för det vi alla väntat på i 12 år nu... UTSPRING!

Men jag måste säga att jag är riktigt besviken på det.. För det första kan man inte börja utsläppet kvart över 12, när det är halv 1 som är bestämt. Hälften av allt folk var ju inte ens där... Och för det andra så gick man bara ut genom dörren, stanna till i 1 sek och sen när för trappan till allt folket. Inget livat alls. trååååkigt!

Men men, efter att vi kramats lite med våra familjer och vänner och sådär var det dags att åka flak genom stan.
Jag vet inte vad som hände, men så fort vi kom upp på flaket blev typ alla sjukt otaggade och bara stod där som döda zombies. VAFAN! Man tar ju bara studenten en gång! Men jag Cilla Jossan & Sanna försökte i alla fall hålla humöret på topp trots att regnet verkligen vräkte ner!

Sen tågade vi genom stan och blev gratulerade av ännu mera folk, jag & Cilla hamnade med någon annan skola och vi sjöng och skrek så våra halsar gjorde ont! Blöta och trötta kom vi fram till parken där vi ännu en gång blev gratulerade av våra familjer och sen var det dags att åka hem.

Det var inte för ens jag satt mig i bilen som jag kom på hur blöt jag va, hur trött jag va och hur mycket jag frös...
Man tänkte verkligen inte på vädret när man va där ute med allt folk, man va bara så jäkla glad och på topp!

Om jag fick göra om alltihopa en gång till skulle jag lätt göra det!  Sjukt kul!

Spola fram till ca 35 sekunder!
http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=772700&treeId=100732&renderingdepartment=2.757

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sötnos!

Jag är också sjukt besviken på ut springet, min skylt och halva släkt hade ju inte ens kommit dit. Bu! Flaket är jag också besviken på, trots väder kan man ju i alla fall försöka ha roligt istället för att sura?! Jag tyckte att vi försökte ha kul så gott det gick i alla fall :)

Va fan! Jag kom ju inte ens med på filmklippet. Jag som så gärna ville vara med, hahha. Jag tror hon ville jävlas med mig ;P <3

2009-06-14 @ 18:04:48
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0